Letos v červenci tomu bylo 30 let, co šestice tatrováků ve třech T 815 ujela více než 15 300 kilometrů Čínou. Na téměř dvouměsíční výpravu nevyzpytatelnou zemí vzpomínal jeden z účastníků – Jiří Aleš.
Poznejte historii i současnost novojičínska
Aktuálně je všech 9 objektů zavřeno
Pobočka | Stav |
---|---|
Centrum Příbor | Otevřeno od 9:00 |
Svět Komenského Fulnek | Otevřeno od 9:00 |
Muzeum Frenštát pod Radhoštěm | Otevřeno od 9:00 |
Muzeum Tatra Kopřivnice | Dnes zavřeno |
Muzeum Šipka Štramberk | Otevřeno od 9:00 |
Rodný dům F. Palackého Hodslavice | Dnes zavřeno |
Zámek Kunín | Dnes zavřeno |
Žerotínský zámek Nový Jičín | Otevřeno od 8:00 |
Zámek Nová Horka | Otevřeno od na objednávku |
Napsali jsme
MOAT: Tatra 90
Po několika letech se ze sbírky Tatra Trucks do expozice osobních automobilů Tatra vrátil prototyp šestisedadlové limuzíny T 90 s aerodynamickou karosérií, vyrobený v roce 1935. S tím rozdílem, že oproti fenomenálním Tatrám 77 nebo 87 nemá vzduchem chlazený osmiválec konstrukčně situovaný vzadu, ale pouze čtyřválec v přední části vozidla. Nicméně vyniká aerodynamickou karosérií, a především se zaoblenou přední kapotou, kterou má shodnou s nákladním vozidlem T 82, čímž se tvarově v kopřivnické produkci vymyká.